ابطال سحر، جادو، طلسم، دل سیاهی و جن زدگی

سحر و جن زدگی دو موضوع واقعی هستند که تاثیرات و مشکلات فراوانی برای بعضی ها به وجود می آورند و عدم شناخت کافی از این موضوعات، مهم ترین عامل در درمان نیافتن بیماری ها و مشکلاتی هست که گریبانگیر بعضی از ماست. مشکلاتی از قبیل : ناآرامی های خانوادگی و تنفر بین زن و شوهر، مشکلات جنسی و زناشویی، بیماری های شدید جسمی، ناراحتی ها و بیماری های روحی و روانی، و ….

سحر، جادو، طلسم و دل سیاهی

سحر و ساحران در طول تاریخ بشری از دیر باز وجود داشته اند و قرآن نیز به امر سحر و جادو اشاره کرده است و از آن به عنوان یک حقیقت و واقعیتی که دارای تاثیر می باشد یاد کرده است و آن را از جمله امور بد و ناردست برشمرده است و همگان را از اجرا و مشغول شدن به این امور بازداشته است و یادآوری کرده است که ساحران جز با اذن الله کاری نمی توانند بکنند (( آیه 122 سوره البقرة و آیه 4 سوره الفلق )) و از دیدگاه فقه اسلامی، ساحران و جادوگران کافر می باشند.

اما در هر صورت در اکثر جوامع عده ایی به عنوان ساحر و جادوگر به این کار زشت و حرام مشغول هستند و موجبات فساد، نزاع و جدایی را بین انسانها فراهم می کنند. با توجه به اینکه سحر و جادو دارای تاثیر می باشد و عده ایی به این کار زشت مشغول هستند و عده ایی نیز توسط ساحران سحر شده اند، و به ضررهای فراوان جسمی، روحی و خانوادگی دچار شده اند، قضیه ی باطل کردن سحر دارای اهمیت دوچندان می باشد.

باطل کردن سحر، جادو و طلسم

عده ایی از ساحران با روش های غیر شرعی و زشت خود سحر و جادو را باطل می کنند تا از دو طرف سود ببرند و اموالی را صاحب شوند، حال آنکه مراجعه به این ساحران برای ابطال سحر، جادو، طلسم، دل سیاهی و یا هر بیماری دیگری به علت روش های غیر شرعی و نادرست این ساحران، از لحاظ شرعی حرام و ممنوع می باشد.

در این میان روش درست و شرعی باطل کردن سحر، استفاده از آیات قرآنی و اذکار نبوی و امور دیگری است که رسول الله صلی الله علیه و سلم برای باطل کردن سحر به آن اشاره و ارشاد فرموده اند.

این سایت با توکل بر خداوند در صدد آن است که در امر باطل کردن سحر و جادو و مشکلات ناشی از آن برای بیماران قدمی بردارد و به شما این اطمینان را می دهد که روش های مورد نظر مسئولین این وبلاگ, بدون اشکال شرعی می باشد.

نشانه ها و عوارض سحر و جادو

شخصی که سحر شده است به عنوان یک بیمار علائم و نشانه هایی بر او آشکار می شود که از خلال آن می توان فهمید که مورد سحر واقع شده است یا خیر. ما این نشانه ها را در ذیل می آوریم تا شما بتوانید در مرحله ی اولیه تشخیص دهید که آیا دچار بیماری شده اید یا نه؟

1ـ طلسم:

ساحران معمولا برای اجرای سحر از طلسم استفاده می کنند. طلسم عبارت است از نوشته ایی مرموز و متشکل از اعداد و حروف ناهماهنگ و نامفهوم و معمولا به صورت جدول که ساحر آن را بر روی کاغذ و یا شیئ دیگر می نویسد. در صورتی که کسی چنین چیزی که ممکن است در اشکال و اشیاء مختلف جاسازی شده باشد را مشاهده کند، احتمال اینکه وی مورد سحر واقع شده باشد زیاد است. این موارد ممکن است در محیط خانه، اتاق، رختخواب، در درب ورودی منزل و یا در کوچه جلو درب منزل یافت شود.

2ـ جدایی، بدبینی، تنفر و طلاق ناشی از دل سیاهی

رایج ترین نوع سحر، جدایی و دشمنی افکندن بین دو شخص می باشد، به گونه ایی که این دو شخص یا یکی از آنها به طور غیرطبیعی و غیرارادی از دیگری متنفر می شود، تا جایی که توانایی و تحمل دیدن وی را ندارد و وقتی که او را می بیند و یا هم سخن می شود به شدت دچار فشار روحی می شود، نفس هایش بند می آید، سردرد می گیرد، رنگش تغییر می کند و می خواهد هر چه سریع تر از او جدا شود و جالب اینکه خود نیز دلایل این همه تنفر و امور غیرطبیعی را نمی داند و متحیر می ماند که چرا نمی تواند طرف مقابل خود را تحمل کند. این نوع سحر معمولا بین زن و شوهر و یا دو نامزد صورت می گیرد و ممکن است بین فرزند و والدین و یا هر کس دیگری رخ دهد.

در مورد جدایی و نفرت بین زن و شوهر یا دو نامزد شرح بیشتری می دهیم.

بسیاری از اوقات دو شریک زندگی، روابط خوب، سالم و گرمی دارند ولی به یکباره همه چیز به هم می خورد و همه ی نشانه های بالا در یکی از آن دو ظاهر می شود، طوری که طرف فقط خواستار طلاق و جدایی می شود و خود نیز دلیل آن را نمی داند و فقط تنفر بی سبب، بی دلیل و بدون اراده…

در بین مردم این نوع سحر را دل سیاهی می نامند. بدین معنی که دل و قلب کسی را برای دیگری سیاه و تار نموده اند تا موجبات جدایی حاصل شود و معمولا این امور بوسیله ی دشمنان آن خانواده و یا اشخاص حسود و از طریق شخص ساحر صورت می گیرد.

این نوع تنفر بی اراده معمولا نشانه های دیگری نیز دارد؛ به طور مثال زن شوهرش را به اشکال غیر طبیعی می بیند مثلا صورت شوهرش را مانند یک حیوان حقیقی می بیند. معمولا در این نوع سحر دو شخص در هنگام دور بودن از هم تنفری ندارند، اما به محض اینکه همدیگر را می بینند و یا هم صحبت می شوند، این نشانه ها ظاهر می شوند. مثلا تا زمانی که شوهر در مسافرت و یا خارج از منزل به سر می برد، زن هیچ نفرتی ندارد، اما به محض اینکه شوهر وارد خانه می شود همه ی این نشانه ها و مشکلات بدون اینکه زن بخواهد و بداند بر او عارض گشته و مشکلات شروع می شود.

3ـ مشکلات جنسی ــ ناتوانی در روابط جنسی ــ اختلال در روابط جنسی

یکی از نشانه های سحر و یکی از انواع آن، اختلال در روابط جنسی بین زن و شوهر می باشد. ساحر بدین وسیله یکی از مهم ترین ویژگی های روابط بین زن و شوهر را مختل می کند، تا بدین وسیله بتواند به همان هدف خود که بروز مشکلات خانوادگی و جدایی و طلاق بین زن و شوهر است، دست یابد.

در این نوع سحر زن یا شوهر به مشکلات جنسی غیر معمول و غیر متعارفی دچار می شوند، به گونه ایی که در اجرای اعمال جنسی به کلی ناتوان می شوند که به بعضی از انواع و آثار آن اشاره می کنیم.

ممکن است زن ناخواسته از دخول و نزدیک شدن آلت تناسلی مرد به شرمگاهش ممانعت کند و سبب این کار هم ترس یا مشکلات روانی و یا سردی مزاج در امور جنسی از طرف زن نمی باشد، به گونه ایی که خود زن هم دلیل این امر را نمی داند. مثلا قبل از آمیزش به یکباره دو ران زن قفل می شود و به هم می چسبند و تحت هیچ نیرویی قابل بازشدن نیست و این امر به اراده ی زن نیست و زن علت آن را نمی داند. و یا اینکه زن به یکباره از آمیزش جنسی با شوهرش به طور کلی متنفر می شود.

این نوع از سحر بیشتر اوقات در شب اول عروسی اتفاق می افتد و ممکن است تا ماه ها ادامه یابد . معمولا توسط کسانی که با این ازدواج مخالف و یا نسبت به داماد و عروس حسودی می کنند صورت می گیرد.

ممکن است این نوع سحر برای مرد نیز رخ دهد، به طوری که توانایی کامل اعمال جنسی را به یکباره و بدون دلایل روانی و پزشکی از دست می دهد یا اینکه مرد در مراحل لمس کردن و بازی کردن با بدن زن مشکلی ندارد اما به محض اینکه قصد دخول می کند آلت تناسلی وی ناخواسته و بی دلیل از کار می افتد و هیچ گاه موفق به مهم ترین کار آمیزش جنسی یعنی دخول و انزال نمی شود که در این صورت رضایت طرفین حاصل نمی شود و زمینه برای بروز مشکلات خانوادگی و نهایتا جدایی و طلاق مهیا می شود.

4ـ مشکلات روانی و رفتاری و اختلال در روابط اجتماعی فرد

ممکن است فرد توسط سحر دچار ناراحتی های روانی و اعصاب و اختلال در روابط اجتماعی شود که از نشانه های آن موارد زیر است:

عصبانیت بیش از حد و بدون زمینه و بی دلیل

گرفتگی، انزوا، تنهایی و دوری جستن از دیگران

افسردگی شدید

نکته ی قابل توجه اینست که این موارد می بایست یکباره و بدون دلیل بروز کند تا بتوان آن را جزء علامت احتمالی سحر دانست چون ممکن است این موارد دلایل دیگری غیر از سحر داشته باشند.

5ـ مشکلات و بیماری های جسمی

به وسیله ی سحر می توان در بدن شخص، بیماری های مختلفی ایجاد کرد و معمولا این بیماری ها توسط پزشکان قابل درمان نیستند چون علت اصلی این بیماری ها برای پزشکان نامشخص است.

مواردی مانند:

کور شدن یکباره و بی دلیل

فلج شدن یکباره بعضی از اعضای بدن

کر و لال شدن بی دلیل و بدون زمینه ی قبلی

از جمله نمونه هایی است که ساحر ممکن است به وسیله ی سحر در شخص مورد نظر ایجاد کند.

توجه: ضعف ایمان و تلاوت نکردن قرآن و اذکار صحیح شبانه روز مهم ترین عامل واقع شدن در دام ساحران است.

*********

جن زدگی

چنانچه در قرآن نیز بیان شده است «جن ها» موجوداتی شبیه انسانها هستند که دیده نمی شوند اما آنها انسانها را می بینند. آنها زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی دارند، تشکیل خانواده می دهند، زندگیشان در این دنیا مثل انسان با تولد شروع و با مرگ پایان می یابد، بر روی همین زمین زندگی می کنند و انسانها آنها را نمی بینند و آنها را احساس نمی کنند.

جن ها به طور معمول و عادی در زندگی انسانها هیچ نوع دخالت و تصرفی نمی کنند، ولی در بعضی از حالات عده ایی از جن ها در زندگی گروهی از انسانها دخالت می کنند که این نوع تاثیر و دخالت دارای انواعی می باشد که در ادامه انواع، اسباب و نشانه های انسان جن زده را بیان می کنیم و نیاز به ذکر است که جن زدگی با سحر و جادو تفاوت دارد.

نشانه های انسان جن زده

1ـ تشنج و صرع

شخصی که توسط جن مورد حمله و ضرر قرار می گیرد، نشانه هایی در او ظاهر می شود که بیشتر اوقات به صورت تشنج یا همان صرع بروز می کند و شخص جن زده گاه و بیگاه دچار تشنج غیر معمول می شود و یا شخص یکباره و بدون سوابق پزشکی دچار تشنج شدید می شود و صرع در او به صورت کامل مشاهده می شود و مهم ترین نکته در این زمینه این است که این نوع تشنج و صرع هیچ نوع تفسیر پزشکی ندارد و پزشک علت این امر را نمی داند.

2ـ دیوانگی و جنون

ممکن است شخص جن زده به طور کلی عقل و هوش خود را یکباره از دست بدهد و به قول معروف دیوانه و یا مجنون نامیده می شود که این امر ممکن است از تاثیرات جن باشد.

3ـ مشاهده امور عجیب و غریب در منزل

هم چنین ممکن است جن به دلایل متفاوت در امور منزل و خانه شخص دخالت کند به طوری که شخص سر و صدای غیرمتعارفی در خانه بشنود و یا وسایل خانه به طور غریبی جا به جا شود و یا سنگ و اشیاء دیگری پرتاب شوند و اموری از این قبیل می توانند نشانه ی حضور جن باشند.

4ـ بیماری های جسمی

جن ممکن است بیماری های جسمی مانند درد شدید در بعضی از اعضای بدن و اختلالاتی مثل کوری و کر و لالی و … ایجاد کند. پدید آمدن ناگهانی و نامشخص بودن علت آن از لحاظ پزشکی مهم ترین نکته در این مشکلات است.

5ـ مشکلات های روحی روانی

جن ممکن است موجبات مشکلات روحی همچون افسردگی شدید و رغبت به تنهایی و انزوا و عصبانی بودن را در شخص ایجاد کند.

6ـ داشتن علاقه و ارتباط شدید با دستشویی

یکی از نشانه های جانبی در کنار نشانه های فوق این است که شخص جن زده بعد از اینکه به یکی یا بعضی از نشانه های بالا دچار شد، نشانه ی جانبی دیگری در او ظهور می کند و آن اینکه هنگام دستشویی رفتن مدت زیادی آنجا می ماند و یا بسیاری از اوقات در نزدیکی دستشویی می نشیند.

7- نشانه های سحر

جن می تواند مشکلاتی که توسط سحر به وجود می آید را در انسان ایجاد کند لذا همه نشانه ها سحر می تواند علامت جن زدگی نیز باشد.

علل دخالت جن در زندگی انسان ها

جن ها به یکی از دلایل زیر در زندگی انسان ها دخالت می کنند و اسباب مشکلات را فراهم می کنند:

1ـ انتقام

چنانکه گفتیم انسان ها، جن ها را نمی بینند، اما آنها ما را می بینند و به همین خاطر ممکن است انسانها ناخواسته به بعضی از جن ها یا اعضای خانواده آنها آسیبی وارد کنند، مثلا پا روی آنها بگذارند و یا … که در این صورت جن به خاطر انتقام در زندگی این شخص دخالت می کند و اسباب مشکلات را فراهم می کند.

2ـ عشق و عاشق شدن

جن ها هم مانند انسان ها متشکل از دو جنس نر و ماده هستند که به همین علت ممکن است جن عاشق انسانی شود و وارد بدن وی شود که در پی ورود جن به بدن انسان مشکلاتی پدید می آید.

3ـ شرارت جن

جن ها همچون انسان ها دارای ادیان و عقاید مختلفی هستند و ممکن است مسلمان، مسیحی، یهودی و یا … باشند و طبعا بعضی از آنها بد و بعضی خوب هستند. جن های شرور و بد ممکن است بدون هیچ دلیلی وارد زندگی انسان ها شده و زندگی آنها را مختل کرده و مشکلات متفاوتی را بوجود بیاورند.

درمان جن زدگی

امروزه بسیاری از روش های درمان جن زدگی غیرشرعی می باشند و این در حالی است که روش های شرعی و قوی تری وجود دارد که همنوا با آیات قرآنی و اذکار نبوی و احادیث رسول الله صلی الله علیه و سلم می باشد.

ما در این وبلاگ سعی می کنیم با جن زدگان در دو مرحله همراه و مشاور آنان باشیم:

مرحله اول: تشخیص بیماری

وجود نشانه های فوق همیشه دلالت بر جن زده بودن ندارد، بلکه با روش های خاصی می بایست به این یقین رسید که شخص جن زده است یا نه؟

به همین خاطر این سایت در این مرحله با کسانی که این نشانه ها دارند همراه خواهد بود.

مرحله دوم: درمان

پس از اینکه جن زده بودن شخص قطعی و یقینی شود مرحله درمان شروع می شود. ما در این مرحله نیز همراه شما خواهیم بود و فراموش نکنیم که شفا دهنده فقط خداوند است و نگاهمان باید به سوی خدا باشد و در مسیر درمان از وسایل مشروع و حلال استفاده کنیم.

*************

حال با مطالعه مطالب فوق ممکن است که احساس کنید خود شما یا یکی از نزدیکانتان و دوستانتان احتمالا دچار سحر یا جن زدگی شده اید یا بعضی از نشانه های آن را احساس می کنید در این صورت توصیه های زیر را به شما یادآوری می کنیم :

1- همه چیز در دست خداوند هست و فقط اوست که می تواند هر مشکلی را آسان کند لذا بر او توکل کنید و او را بخوانید تا شما را کمک کند.

2- در مسیر درمان فقط از روش هایی استفاده کنید که مشکل شرعی نداشته باشد و فقط به کسانی رجوع کنید که مورد اطمینان باشند، فراموش نکنید که بسیاری با روش های شیطانی می توانند این مشکلات را حل کنند ولی چون روش های آنها غیر شرعی هست رجوع و درمان از طریق آنها اشکال شرعی دارد.

3- به محض اینکه بعضی از این نشانه ها را مشاهده کردید دلیل بر سحر یا جن زدگی نیست بلکه این مشکلات و علامت ها می تواند دلایل دیگری داشته باشد لذا پس از مشاهده علامت ها باید توسط متخصص به این نتیجه رسید که شما دچار سحر یا جن شده اید یا نه ؟

4- در صورتی که مایل باشید می توانید مشکلاتتان را در این زمینه ها با ما در میان بگذارید تا در مورد تشخیص و درمان یاور و همراه شما باشیم از طریق ایمیل ebtal۲۰۱۰@yahoo.com با ما تماس بگیرید و سعی کنید در ایمیلتان مشکلاتتان را واضح و دقیق و با شرح کامل بنویسید تا ما در تشخیص حالت شما دقیق تر عمل کنیم.

5- ما در زمینه تشخیص و درمان با داشتن تخصص می توانیم با مشیئت خداوند شما را یاری کنیم.

Email : ebtal۲۰۱۰@yahoo.com

8 پاسخ to “ابطال سحر، جادو، طلسم، دل سیاهی و جن زدگی”

  1. مینو Says:

    آیا تابه حال بیماری که بر اثر جن زدگی یا طلسم فلج شده است رادرمان کرده اید ؟
    لطفا در مورد نحوه درمان توضیح دهید.

  2. شهره Says:

    طفا اگر دعایی برای جدایی دارید به منبگید این دو نفر محرم هم نیستند
    خانواده ای از نگرانی در ایند

  3. نرگس Says:

    سلام ممنون از سایت جالبتون /من یک مدت احساس میکن که کسی منو سحر کرده چون دنبال هر کاری میرم به نیتیجه نمیرسم .به کسی هم میکم میگه فکر نکن جادو چیه .ولی اخه مگه میشه
    من بارها شانس خودم رو امتحان کردم قبلا اینطور نبود الان دو سال هست که همه کارام به نتیجه نمیرسه
    از خدا بارها خواستم .لطفش همیشه شامل حالم بوده .ولی … میخوام کمکم کنید چیکار. حداقل برام دا کنید که خدا کمکم کنه .ممنون میشم

  4. mehdi Says:

    من دنبال كسي هستم كه بتونه سحر را باطل كنه ممنون ميشم كمك كنيد

  5. مجتبی Says:

    سلام برای محبت طلسمی را سوزاندو که نمیدانم نام خدا در آن بوده یا نه ونام ها را هم به ابجد در نیاورده بودم چند روز بعد انگار کسی با ناخن دو جای گوشم را زخم کرده داخل دهانم هم زخم شد خود به خود
    جریان چیست؟ حالا چه کنم؟
    با تشکر

  6. منصور Says:

    میشه بگید اگر یک جن شرور وارد بدن کسی شود یا بخواهد به کسی ازار برساند چه علائمی در فرد ظاهر می شود و اینکه ممکن است خود شیطان وارد بدن فردی شود و اینکه از کجا می توانیم بفهمیم جن زده شدیم یا به یک بیماری روانی مبتلا شده ایم .و اینکه ایا می تونید افراد واقعا حرفه ای و کار بلد جن گیری را در ایران به خصوص تهران معرفی کنید . خیلی دارم از یک حالاتی که با هیچ قرص و دارو و هیچ روانشناسی نتونسته معالجش کنه رنج می برم و به یقین رسیدم که یه موجودی مانند روح یا جن یا شیطان وارد بدنم شده و سرچشمه این حالتها از این موجوده . اگه ممکنه نجاتم بدید .لطفا با ایمیلم تماس بگیرید

  7. شادی Says:

    سلام

    همسرم بی نهایت وابسته به مادرش میباشد البته مادرش خیلی به سحر اعتقاد دارد به حدی که همسرم حتی از غذای منزلمان هم مادرش را خبر دار میکند

  8. haniyeh Says:

    salam dokhtri 19saleh hastam ke moshkelati az jomlleh(sar dard badan dard narahati asab va cheshm dard)mibasham. va motenafer az pesar va khastegar nadaram va dost daram ezdevaj konam ama nemitonam bishtar dar khanevadeh az jomleh zan dadasham dava daram .lotfan ta anjai ke mishavad rahnamaim konid.
    BATASHAKOR AZ SHOMA HAMKARANEH MOHTARAM

بیان دیدگاه